Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

dissabte, 29 de gener del 2011

Satisfacció

Satisfacció: f 1 1 Acció de satisfer. La satisfacció d'un desig. 2 Estat del qui està satisfet. Un motiu de satisfacció. Van trobar la manera de fer-ho a satisfacció de tothom. 2 1 Acte pel qual hom obté la reparació d'un greuge, d'una ofensa. Obtenir satisfacció plena. Demanar, exigir, una satisfacció. [...]

Satisfacció - per llamp!

OoºhOoºHOoºhOoºHOoºh!

Això és estar satisfet...
Un Ooºh! de satisfacció és extraordinari.

Per fi s'ha tancat un tema pendent,
assaboreixo l'èxit o la meitat d'ell,
arribo a la conclusió,
havent sospesat les dificultats,
els pros i contres,
arribo a dir que em sento satisfet.

Ni extasiat, ni decebut.
Ni atipat, ni famèlic.
Simplement satisfet.

En el punt mig.

A cavall entre
el que és suficient
i el que és bo.

La satisfacció ens reconforta,
ens enforteix, ens agraeix l'esforç.

La satisfacció és acabar d'omplir el got,
veure'l mig ple, enlloc de mig buit.

La satisfacció és veure l'horitzó,
després d'una llarga travessa.

La plenitud d'un moment de satisfacció
no te la pot treure ningú.

La satisfacció és aquell punt àlgid,
aquell punt d'inflexió... ben amunt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada