Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

diumenge, 2 de maig del 2010

Sorpresa

Sorpresa: 1 1 Acció de sorprendre; 2 l'efecte. La sorpresa de la ciutat pels enemics. Ho han obtingut per sorpresa. 3 Cosa que sorprèn. Trobar-vos aquí quan us creia tan lluny: quina sorpresa! [...] 3 MIL Principi bèl•lic basat en la ignorància, per part de l'enemic, de la força, la situació i les intencions pròpies. 4 de sorpresa loc adv D'una manera inesperada. Em van agafar de sorpresa.

Sorpresa - per llamp!

Oh! Renoi! Redéu!

Com és això?!?!

Benvinguda sigui la sorpresa...

A la casa dels mots!
A la falda del repòs!
A la rebuda dels Reis Mags!

Benanada sigui la sorpresa...

A la vida de l'escarabat!
A la fotosíntesi de la planta!
A la conservació dels minerals!

Benafectada sigui la sorpresa...

A la constant del malalt!
A la notícia de la setmana!
A la rebuda del familiar!

Benvolguda sigui la sorpresa...

A la morada de l'amic!
A la mirada de l'altre!
A la vista del regal!

Benaurada sigui la sorpresa...

A la circumstància curiosa!
A la pressa desinflada!
A la mesura equilibrada!

Benaventurosa sigui la sorpresa...

A la descoberta del Greal!
A la represa del camí!
A la sonada errada!

Beneficiosa sigui la sorpresa...

A la persona guanyadora!
A la raó participant!
A la bona estrella!

Oh! Ostres! Caram!

Ja s'ha acabat?!?!

Sorpresa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada