Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

divendres, 12 d’octubre del 2012

Gratitud

Gratitud: f Sentiment afectuós que hom té envers el qui li ha fet un bé, un servei, un favor; agraïment. La meva gratitud serà eterna. En prova de gratitud.

Gratitud - per llamp!

Gràcies per ser com ets,
per dir-me el que em dius,
per rebre’m com ho fas.
Sento gratitud del teu posat,
i, de les teves gestes, en sento grat.
És important fer-t’ho saber.
En la gratitud trobo aixopluc.
En la gratitud veig la teva humilitat.
En la gratitud veig la teva gran humanitat.
I en la gratitud estrenyo la confiança.
Grata m’és la teva presència.
Grat és el teu do.
Grates són les teves gràcies.
Gràcies per ser grat amb mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada