Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

divendres, 12 d’octubre del 2012

Necessitat

Necessitat: f 1 1 Qualitat de necessari. La necessitat d'alimentar-se. 2 Allò de què hom no pot passar-se, no pot prescindir. És una necessitat ineludible. 3 PSIC / SOCIOL Allò que cal per al benestar físic, i que, si hom en manca, pot produir desequilibris interns, i també allò que cal per a l'adquisició de valors socioculturals necessaris en el comportament humà.

Necessitat - per llamp!

La necessitat, aquella veritable bondat
que és imprescindible fer-la veure,
fer-la brollar.

El doll d’aigua necessària et busca,
et serpenteja, et masega
quan volteja el despertar
de les persones famolenques,
àvides de nodrir-se.

La necessitat inclou,
ens fa dependents de la voluntat aliena,
obrim-li les portes!

Qualitat de necessari, qualitat de base.
En la necessitat rau allò essencial, fonamental.
En la necessitat deso la meva escriptura.

Urgeix la necessitat manifestar-se!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada