Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

divendres, 12 d’octubre del 2012

Misericòrdia

Misericòrdia: f 1 1 Profunda pietat o compassió que impulsa a perdonar i a socórrer. 2 obra de misericòrdia CATOL Cadascuna de les bones obres que tenen per objecte ajudar el proïsme.

Misericòrdia - per llamp!

Ets totpoderós i misericordiós,
Ets totpoderosa i misericordiosa.
Ets Déu o Deessa, en un sentit ampli.
Ets un o una que topa amb l’ésser.

La misericòrdia ens lliga a la humanitat
i ens fa més persones, més transcendents.
En la misericòrdia hi trobem el sí de l’ànima,
la transcendental nuesa d’estar per l’altre.
L’afirmació de la naturalesa social de l’animal
ens fa ser misericordiosos.

Ens fa pulcres en l’esperit pietós,
ens fa més lliures en l’esperit,
ens crea vincles,
ens fa relacionar,
i ens mou a ser condescendents.

Sigueu misericordiosos, tanmateix.
Perquè, tanmateix, us serà beneficiós
en el sí de l’ànima global
i en el sí de la conjuntura humana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada