Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

dilluns, 12 d’abril del 2010

Disgust

Disgust: m Fort desplaer que un esdeveniment, el capteniment d'algú, causa a algú. Quan li diràs que no pots ajudar-lo tindrà un disgust! Els fills no li donen sinó disgusts.

Disgust - per llamp!

Sento ràbia envers el sentiment confús,
impotència envers el sentiment difús.

Sento por a la reacció que infons
i llàstima per haver tocat fons.

Em disgusta i em sento rabiós,
no tens excusa i ets sediciós.

Sento por a la raó inconsistent
i llàstima de ser-ne conscient.

Em disgusta, caòtica,
la causa de la pena, despòtica,
que no afirma, sinó lírica,
la davallada de la causa anímica.

Tot i sentir-me tocat,
no hi ha raó, ni posat
que no es vegi millorat
per un disgust perdonat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada