Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

dissabte, 26 de juny del 2010

Gelosia

Gelosia: f 1 PSIC 1 Sentiment recelós del qui tem que un altre li pot ésser preferit. 2 Enveja que hom té del qui gaudeix d'alguna cosa que hom desitja.

Gelosia - per llamp!

Evidentment que sento gelosia
en veure el teu progrés,
quan jo em quedo enrere.

Evidentment que goso criticar-te
en comprovar la teva sort,
quan jo no la tinc.

Evidentment que es desdibuixa el meu ego
en sorgir l'èxit que t'envolta,
quan jo escassejo d'això.

Evidentment que se m'empeny fora
en motiu de la teva enervació,
quan jo m'aixoplugo.

Evidentment que sí.

Evidentment que em sento gelós
de la meva intimitat,
quan jo ho demostro.

Evidentment que se'm fa una muntanya
dir el que penso quan sóc gelós,
quan jo me'n sento.

Evidentment que sí.

Evidentment que la gelosia m'aclapara
en ser individu i en ser subjecte,
quan jo esdevinc forma del verb.

Evidentment que la gelosia em destenyeix
en ser la gelosia material molt corrosiu,
quan jo em pinto de guerra.

Evidentment que la gelosia em desgasta
en ser un sentiment que devalua l'esperit,
quan jo coixejo i dic mentides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada