Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

divendres, 28 de gener del 2011

Emoció

Emoció: f PSIC Estat d'ànim que oscil•la entre el plaer i el desplaer i reacció relativa a l'objecte que la provoca, que pot oscil•lar entre l'atracció i la fugida.

Emoció - per llamp!

Emoció bipolar,
entre plaer i desplaer,
entre atracció i fugida.

Emoció d'estira i arronsa,
entre allò que va
i això que ve.

Emocions d'estar per casa,
d'altura o d'espeleòleg,
de velocitat o de cargol.

Emoció de Nord i Sud,
d'Est i Oest,
Emoció de dalt a baix
i d'esquerra a dreta.

Brúixola de les emocions,
guia'm vers l'èxtasi!
guia'm vers la consecució!
guia'm vers la materialització!
guia'm vers la frustració o el desencant!
guia'm vers la finalitat que m'he proposat!

Sigues l'emoció que ens brinda
la Fórmula 1
en les seves carreres al límit.

Sigues l'emoció que ens brinda
l'aparellament de l'ós panda,
que es pot produir un sol dia a l'any.

Emoció, sigues la brúixola de l'equador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada