Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

dissabte, 27 de novembre del 2010

Tendresa

Tendresa: f 1 Qualitat de tendre. 2 fig 1 Condició del qui cedeix fàcilment a les impressions, especialment als sentiments afectuosos, a l'amor. La tendresa del seu cor. 2 Afecció plena de dolcesa que hom sent envers algú. Sentia una gran tendresa per ell. 3 Manifestació de l'afecció de tendresa. A aquest noi, no li vagis amb tendreses.

Tendresa - per llamp!

Tendrament teu.
Tendrament teva.

Teu és el tendre somriure.
Teva és la tendresa de riure.

Teu és el tendre discórrer.
Teva és la tendra parsimònia.

Teu és el tendre fluir.
Teva és la tendra nostàlgia.

Teu és el tendre emergir.
Teva és la tendra idiosincràsia.

Tendre és el teu viure.
Tendra és la teva vida.

Tendre és el teu posat.
Tendra és la teva posada.

Tendre és el teu venir.
Tendra és la teva vinguda.

Tendre és el teu vaivé.
Tendra és la teva anada i tornada.

Ai, tendresa... com no?
Ai, tendrament... i do!

1 comentari:

  1. La tendresa per damunt de tot agermana, qui té aquest do de parlar d'ella es que realment és una persona tendra i emotiva.

    Ens demanes al fòrum de RC més sentiments...
    Jo ara en tinc un que m'aclapara, DESENCÍS,

    Gràcies Daniel per aquests poemes i per les teves paraules, m'has fet sentir molt bé.

    Una càlida abraçada,
    Núria Niubó

    ResponElimina