Esclau de les meves paraules i amo del meu silenci.


Benvingut al blog personal d'un poeta afeccionat català. Em faig dir llamp! a la web. Amb els anys he anat fent petites composicions poètiques, que mica en mica vaig afegint al meu bloc. Sigues benvingut, entra, llegeix i comenta si et vé de gust. Tingues el plaer de llegir bocinets de poesia.

dissabte, 27 de novembre del 2010

Por

Por: f 1 PSIQ Torbament de l'ànima, sentiment d'inquietud i commoció psicofisiològica que hom experimenta davant un perill imaginat. 2 Aprensió que hom té que li esdevingui algun mal, que s'esdevingui alguna cosa contrària a allò que desitja. No veníem perquè teníem por de molestar-vos.


Por - per llamp!

El sentiment més indesitjat és la por.

Quan tens por tems per la teva integritat,
ja sigui integritat moral, física o psicològica.

Quan tens por clames al cel una sortida,
ja sigui sortir pel dret o sortir a palpentes.

Quan tens por et paralitzes esperant quelcom,
ja sigui una solució ràpida o la lenta mort.

La por ataca...
i amb ella ve el pànic.

La por despista...
i amb ella ve el desori.

La por se't fica al cos...
i ve el temor indescriptible.

La por s'escenifica en crits de terror
i et tanca l'angle de visió.

La por t’arrossega com un llast
i et neutralitza la resposta.

La por no és més que por a tenir por
i se't para el temps en el segon més fatídic.

El sentiment més indesitjat és la por.

Quan tens por, la por ataca.

Quan tens por, la por despista.

Quan tens por, la por se't fica al cos.

1 comentari:

  1. Hola!
    M'agrada molt com a analitzes els sentiments, pero el que més m'ha arribat és el de la por.

    Enhorabona per aquest blog.

    ResponElimina